kolmapäev, 24. oktoober 2007

Tere!

Meie viimastel koolipäevadel tajusin nii selgelt seda, kui erinevalt me ümbritsevat tõlgendame.
Mäletate tagasisidesid Ovele ja Hekile, kus igale peegeldus nende enda tunded ja probleemid.
Minul ei ole tekkinud selliseid küsimusi nagu mõningatel meie seast. Olen aru saanud, et mina olen ainuke inimene,
kes mõistab ja vastutab selle eest, mida mina ette võtan ja ka mõtlen. Jure on üks paljudest praktikutest ja minu arvates väga hea,
kuid ta pole jumal, kes meiega midagi meie tahtmata teeb. See valik on ikka meie ja Jurele võib alati vastu vaielda ning
vaidlustes (aruteludes) selgub tihti tõde (kui see ikka olemas on). Tahan veel öelda, et minu suhe abikaasaga on läinud üha
tugevamaks, sõltuvamaks, meie suhtes on hulka rohkem armastust, mõistmist, andestamist ja mida kõike veel.
See elu on huvitav ja rikastav. Olen tänulik Jurele, kuid tema koolitusted on vaid üks osake sellest kõigest, mis minuga
viimastel aastatel on toimunud. Olen tänulik igale vastutulijale, sest õpin enda kohta tõesti kõigilt kellega kokku puutun.

Aitäh, et mu mõtteid lugesite ja soovin kõigile avatust ja julgust, mis aitab meil jõuda armastuseni meie sees.

Kallid,

Sille

Kommentaare ei ole: