kolmapäev, 24. oktoober 2007

Tere,

Liinake, aitäh et jagasid oma tundeid. Minu jaoks on teema endiselt tähtis. Suured karu-kallid sulle!



&



Hindajatele:

Olenemata, kus faasis olen mina oma emotsionaalsel arengutasemel, on minul just need tunded. Minu tunded. Kas kahtlemine on tabu?



Olen istunud selle meili kirjutamise juures juba jupike aega, mõeldes mida öelda välja ja mida hoida endale. Saingi oma ahhaa!

Korda läheb mulle ainult tagasiside KOGEMUSE läbi, mitte midagi muud.

Tänan Elinat ja Sillet kinkimaks mulle ahhaad. Mul on väga hea meel kuulda Sille ja Elina jõudmist iseendale ja oma vajadustele lähemale. Siiras heameel. J



Minus tekkiski eile tahtmine lisada oma jupikesele küsimus: Kui toimub suhete purunemine, kas toimub „liimimine” ka?

Kui kellelgi on soovi sellele küsimusele ( kogemusele ) vastata, oleks mul väga hea meel.





Kalli-kalli,

Kristel Ait



P.S. Provokatsioon : Jumalikult võrratu ja saatanlikult vihkamisväärt

Kommentaare ei ole: