kolmapäev, 30. mai 2007

Film Walchist

Tervitus

Minulegi jättis vaadatud film tugeva emotsiooni.
Sügav kummardus toimetavale poolele, läbi kelle oli võimalik filmi näha. Väga – väga hea film !

Mind pani film mõtlema teemal – mida teha, et saavutada paremat kontakti enda sisemise jõuga ilma selliste ekstreemsusteta ? Kas on olemas kiirtee , kus saab gaasi anda teiste kogetuga, või on ainus võimalus ikkagia ainult oma tempos ende kogemustega edasi jõuda ?
Kas on võimalik omandada tunnetust ka läbi teiste kogemuse ? Igas augus ei ole vaja ise ära käija – või on sisemiste teadmiste/veendumistega siiski nii, et need saab omanda ainult läbi end kogemuse ? Need ei pea nii ekstreemsed olema, kuid peavad siiski sinu isiklikud olema ?
Kui ma kirglikult elan kaasa kellegile/millegile siis muutub see ju ka osaliselt minu kogemuseks ? Vaatamata, et see ei juhtunud minuga ?
Kui sügavalt kinnistuvad sellised „kergelt kätte tulnud” kogemused ? Või ma mõistan neid vaid niipalju kui olen ise eelnevalt kogenud ?
Ma ei saa ju mõista mida tunneb inimene näiteks maavärina ajal. Minu kogemus on ju vaid selline, et olen näinud asju ümber kukkumas - ja hõlmata seda, mida inimene tunneb, kui maa jalgade all võbiseb, käib üle minu võimete antud situatsioonis. Kui palju ma selle filmi sügavusest tegelikult mõistsin/tunnetasin ? Vastavalt oma määrale, või tegin väikse rallisõidu, ja olen praegu teises kohas kust alustasin ?

Natuke häiris klishee ajalehepoisist miljonäriks. Vaatamata sellele, et see on tõestisündinud lugu jne.
Nagu Aivar mainis täiesti õieti,et vaimsed inimesed ei peaks olema vaesed, kuid nende miljonite eksponeerimine pisut häiris.Võibolla olen ma natuke kade. Elasin ju tema kriisidele südamest kaasa kuid minuga jumal juttu puhuma ei hakanud(sellisel kujul) ja pangakontole miljonit ei toonud ... Samas ma ei saa öelda,et see film mind rikastanud ei oleks...
Iseenesest on see mõistetav, kuna filmi sihtgrupp oli ameerika turg ja nende jaoks on see osa iga inimese unistusest – saada miljonäriks(meelevaldne üldistus praegu).Nende jaoks on see täitunud unistused ja eneseleidmine. Ma ei oska sellega vist samastuda ja sellest ka väike ebakõla.
Pean oma meeli pisut harjutama sellise vaimsuse kõrvalproduktiga J . Nagu Jeesus ütles - otsige esiti jumalariiki ja kõike seda (rikkust) antakse teile peale kauba.
Pean ennast selles vallas vist rohkem avama ... (lambikupli pealt eeldus, et tegemist on vaimse inimesega) ning nüüd hakkavad kohe rikkused ründama, sest väravapostidelt on ketid maas J - aga ma annan võimaluse.

Selliseid mõtteid tekitas film.
Ja kui inimene peale filmi mõtleb, siis on tegemist olnud väga hea filmiga ...

Tervitades
Kristi

Kommentaare ei ole: