teisipäev, 23. oktoober 2007

Tere kõigile!

Pöördun eelkõige sinu poole, kallis Liina ning kõigi teiste, kel samad mõtted.



Esitasin mitmed samasugused küsimused Jurele paar kuud tagasi. Eelkõige selle, et kas tema eesmärk on lõhkuda perekondi ning parterlussuhteid?

Ise astusin tema soovitusel „sama reha” otsa. Ma mõtlen: vägivaldselt kiiresti talitledes oma iseenda sisetunde vastu. Olen pettunud iseendas, et olin

liialt mõjutatav. Teadsin oma peas suhte lõpetamise vajadust küll........... kuid reageerisin läbimõtlematult, mitte minulikult. Kannatab selle tõttu eelkõige

meie 3 aastane poeg....... Tunnen suurt kurbust ja süüd .............



Küsisin Jurelt ka seda, kas tema eesmärk on üksildased, suhte lõpetamise valu kannatavad inimesed? Mõte selles, et kas ta nii-öelda taastoodab endale kliente?

Küsimus lähtus just sellest kui palju on meie grupis lahkuminekuid kooliaja jooksul



Jure vastus: ta saab aru mida ma mõtlen ja et minu mõtted on õiged jne ............... Vastus on selline, et vastust ma ei saanud.



Olin juba suveseminarist alates väga negatiivne ja kahtlev kõiges. Vaatasin kahel viimasel korral koolis asjale kõrvalt, distantseerisin ennast. Pilt muutus selgemaks.

Sain ka oma ootustest paremini aru alles viimasel koolipäeval ning järgneval päeval toimunud Jure erasessioonil.

Kokkuvõtlikult ei ole ma enam nii „sinisilmne” kui märtsis alustades kuid ka mitte enam nii negatiivne kui viimastel kuudel. Hetkel püüan võtta kõigest, mis mulle vajalik

ning tõrjuda vastuvõetamatut ja see ka välja öelda ( mida eraldi vesteldes tegin ).



Päikest

Ja hulga kalli-kallisid................................. J



Kristel



P.S. Liina, mulle ei jõudnud sinu esialgne kiri. Miks ei tahtnud see kiri minuni jõuda? Mis jõud hoidsid seda mailboxist eemal? Milleks? Tore, et läbi Lia see jõudis minuni. See teema on mulle tähtis.



Liake, kahjuks ei saa seekord tulla, olen teatris. Head avastamist teile.

Kommentaare ei ole: