pühapäev, 29. juuli 2007

Päikest suve jätkuks!

Küsimus suurele ringile – millises linnas soovid Sina sügisel Silva Meetodi kursusel osaleda?

Vastanute vahel läheb loosirattasse KINKEKAART Silva Meetodi kursusele (väärtus 2500 krooni).



Et jõuda nende inimesteni, kes soovivad osaleda minu poolt läbiviidaval Silva Meetodi kursusel, siis selleks palun abi sügishooaja kursuste ajakava koostamisel.



Selleks, et osaleda loosis, täida minu kodulehel http://www.simurg.ee/kursusele-registreerimine/index.php ankeet ja vajuta saada. (ankeet saadetakse automaatselt minu meili peale). Lisa kindlasti väljale Lisainfo linna nimetus, kus Sina sooviksid sügishooajal kursusel osaleda.



Loosi lähevad ankeedid, mis on saadetud hiljemalt hiljemalt 5.augustil (ka).



Sügishooaeg kestab septembrist detsembrini.



Ma ei saa väita, et ma saan täita kõikide soove :) aga kursuse kava paikapanemisel ma arvestan kõikide vastanutega.



Kõikide ankeedi täitnute vahel loosin välja ühe inimese, kes saab minu poolt läbiviidava Silva Meetodi kursuse Kinkekaardi. Kinkekaart annab võimaluse osaleda aasta jooksul ühel minu poolt organiseeritud Silva Meetodi kursusel tasuta. Kinkekaardi väärtus on 2500 krooni. Kinkekaardi saab võitja kätte 1.septembriks posti teel. 6.augustil võtan võitjaga isiklikult ühendust kas siis meili või telefoni teel.



Eelmise aasta lõpus korraldatud loosimises oli võitjaks Riina, kes oli juba ka kursuse eest eelnevalt varem ära tasunud, aga nüüd sai kursusele tulla koos oma tütrega. :)



Head loosiõnne ning ikka paremat ja paremat käekäiku soovides



Reigo Reimets

Silva Meetodi koolitaja

OÜ Simurg

tel. +372-5650-4672

silvameetod@simurg.ee

www.simurg.ee

Kommentaare ei ole: