laupäev, 28. aprill 2007

TAIELIK RELAKSATSIOON

TÄIELIK RELAKSATSIOON


30.04.2007.a. kl 19.00 avaldab Andrus Kahn Tallinna Keeltemaja vahetus läheduses Endla tn 28 autohüpnoosi saladusi.


Millest tuleb juttu ja mida on võimalik kogeda?
1. Hüpnoos- miks ja kuidas?
2. Juhendatud autohüpnoosi seanssi läbiviimine (osalemine on vabatahtlik!)


Kes ma olen?
Oma erialased teadmised ja kogemused olen saanud Tartu Ülikoolist, õppides psühholoogiat ning töötades pikka aega ettevõtte tegevjuhina. Lisaks olen lõpetanud NLP Instituudis practitioner ja NLP Master practitioner väljaõppekursused.
Olen läbinud mitmeid suhtlemis- ja nõustamispsühholoogia praktilisi kursuseid sh täiendanud end lahenduskeskses lühiteraapias ning läbinud ettevõtete superviisorite rahvusvahelise väljaõppekursuse.
Stern Koolituses tegutsen koolitajana ettevõtte loomisest alates. Minu põhilisteks koolitusvaldkondadeks on suhtlemisoskused, konfliktijuhtimine, ajajuhtimine, eneseregulatsioon, stressijuhtimine, müük ja klienditeenindus ning personalijuhtimine.
2007 aasta juunis lõpetan Prantsuse Hüpnoteraapia Assotsiatsioonis hüpnoterapeutide kolmeaastase väljaõppe, lisaks töötan psühholoogilise nõustajana (sertifitseeritud NLP konsultant).


Kohtumiseni !
Andrus Kahn

NB! Osalemisest anna teada kylmleek@hot.ee

Kommentaare ei ole: